Complaint: Waardeloze site

user-109705 on 17 June 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na vele malen opnieuw inloggen eindelijk gelukt om de vakantie dubbel over te maken! Ik krijg vooraf nog een controlescherm waar het één keer in staat en vervolgens een bevestiging van dubbel overmaken.

Digitaal een klacht indienen lukt momenteel niet. “we werken hard om dit probleem op te lossen”

Desired solution:

Dat mijn geld terugkomt met zo min mogelijk inspanning van mijn zijde!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben telefonisch contact gehad met de klant en een officiële klacht ingediend. Ook afgesproken dat als het probleem zich nogmaals voordoet, er contact wordt opgenomen door de klant om de situatie nader te onderzoeken.

All complaints of