Complaint: Verhuizing afsluiten oude adres en gelijk aansluiten nieuw adres

user-109888 on 18 June 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

15 juni verhuisd! Internet dus afgesproken 15 juni afgesloten en op nieuwe adres aangesloten. Een brief van gehad en nog een belletje van KPN. Of het zo goed geregeld was. Blijkt nu, internet en interachieve tv wordt pas 22 juni aangesloten op nieuwe adres? Het heeft enige vertraging volgens de deskmedewerker??? Zitten dus een week zonder internet en tv. Gebeld met kpn, niemand kan hier iets aan veranderen???? Hoezo,kan niemand hier iets aan veranderen? Heeft niemand bij de kpn hier invloed op? Werken er geen mensen op de “zet het schakelaartje om” afdeling?? Het is al frustrerend dat je geen beschikking hebt over tv en internet, maar nog frustrerender is het dat niemand hier schijnbaar iets aan kan veranderen?

Desired solution:

Direct aansluiting op nieuwe adres.

All complaints of