Complaint: zelfde naam op 2 tickets

user-110008 on 18 June 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via internet heb ik bij Arke een weekend Barcelona geboekt, 1 op naam van mijzelf en 1 op naam van mijn vriendin. Na het uitprinten van de tickets zag ik dat beide tickets op mijn naam stonden, ondanks dat ik zeker weet 2 verschillende namen te hebben ingevoerd. Ik heb direct contact opgenomen met Arke om dit te veranderen. Maar dit kon niet. Eigen schuld was de reactie. Ook een nieuw ticket boeken voor mijn vriendin was niet mogelijk. Bij de luchtvaartmaatschappij lukt dit wel, maar kostte € 400,00. In dit digitale tijdperk vind ik dit een kwalijke zaak en een zeer slechte service. Zeker omdat ik gelijk heb gereageerd. Ondanks dat het een leuk weekend was, heb ik de hele trip pijn in m’n portemonnee gehad en vanwege de extra kosten niet heb kunnen doen wat ik van plan was.

Desired solution:

Terugbetaling van het 3e ticket onder aftrek van eventuele ( eerlijke) administratiekosten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 17 juli 2012 telefonisch contact gehad met de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of