My complaint:
goede morgen
op zaterdag 16 juni gingen wij naar belcompany in de vijzelstraat in arnhem ja ja het was tijd om onze telefoonabonnement te gaan verlengen. eerst de mijne opnieuw gedaan wauw geen nieuwe telefoon maar wel een goedkoper abonnement. toen mijn man hij moest een nieuwe telefoon hij ging voor een nokia wij met de verkoper ook dit abonnement afsluiten nou dat had je gedacht dit gaat niet ??????????????????? de verkoper gebeld naar ik weet niet wie met deze de aanmelding doorgenomen nou dus niets compleet verrast weet u ik bel maandag weer met de mensen die erovergaanwij naar huis maandag de 18 juni telefoon abonnement kon niet worden afgesloten maar we kunnen wel de telefoon kopen en dan een contract afsluiten . dat dus gedaan maar hoe bizar is dit nu eigenlijk je kunt schijnabaar niet tegelijk je abbonement verlengen wat wij al jaren doen maar je kunt wel een telefoon kopen of je daar op zit te wachten we zijn geen wanbetalers of wat dan ook maar het is gewoon te zot voor woorden. met vriendelijke groet albert en conny peters
Desired solution:
uitleg waarom er geen twéé abonnementen tegelijk kan worden afgesloten terwijl we dat altijd doen,en op zijn minst een kompnsatie voor de gekochte telefoon of terug nemen van de telefoon en toch aboonement met telefoon kunnen afsluiten het is onbegrijpelijk wat er gebeurd.
met vriendelijke groet albert en conny peters