Complaint: willem

user-110661 on 22 June 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

selekt vracht gaat zonder overleg met de klant de bezorgdag veranderen.Zit je de hele dag te wachten,komen ze ,n dag later.Of ze beweren dat je niet thuis was,hoewel ze gewoon niet komen.Neem kontakt op met Wehkamp als zij hun naam niet te grabbel willen gooien heel snel over moeten stappen naar een ander bezorgbedrijf.

Desired solution:

kom je afspraken na ,

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben deze klacht opgepakt met onze bezorger en benaderen de geadresseerde hierover. Het pakket is morgenavond (dinsdag 26-06-12) opnieuw in bezorging.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of