Complaint: Buschauffeur die geen voorrang gaf,

user-111091 on 25 June 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hoi,
( sint michielsgestel) ik fietste op de ruwenbergstraat richting se nieuwstraat, daar kwam bus 159 dacht ik in ieder geval om 11.05 richting centrum . Ik had voorrang en hij Zag me goed en liet me niet voor ( staan grote haaientanden. Vervolgens zeg ik; ik heb voorang hoor, want zijn raam stond open en hij rijd gewoon door en ziet me goed hoor en rijd me bijna van mijn fiets. Hij keek me ook chagerijnig aan met een blik van; jaaa? Ik hoop dat jullie hier iets mee doen, want ik voelde me er echt niet prettig bij en vind dat busschauffeurs het voorbeeld moeten geven. Hopelijk hoor ik nog iets van u. Groetjes lisan.

Desired solution:

Als de buschauffeur hier iets van te horen krijgt en mij zijn excuses aanbied.. Of iets in de richting

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of