Complaint: CenA nooit online bestellen! Na 6 weken nog geen geld terug!!!

allard on 27 June 2012 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een bestelling bij C&A online gedaan. Netjes, zoals beschreven in de procedure, het pakket met artikelen die we niet wilden houden retour gestuurd op 16 mei jl. Op 17 mei is het pakket bij C&A ontvangen (gevolgd via TNT pakketservice).

Tot op de dag van vandaag, tientallen mails en telefoontjes (duur!) verder maar helaas, geen geld terug. Iedereen zegt wat anders aan de telefoon, beloven allemaal dat ze ervoor zorgen dat we het geld retour zullen ontvangen. Maar het bijft bij woorden…

Het gaat niet om een klein bedrag maar om een groot bedrag. Toevallig hoorde ik in mijn directe omgeving dat meerdere mensen deze ervaring hebben

Desired solution:

Ik wil het geld waar we recht op hebben terug!!! En ook een vergoeding voor alle telefoontjes!

Dat het pakket intern zoek is, mag de klant niet de dupe van worden. We voelen ons ontzettend onbeschoft behandeld, niet alleen door het niet terug storten van ons geld, maar nog meer dat er geen reacties op onze mails worden gegeven.

All complaints of