Complaint: geseald folderpakket

user-111704 on 28 June 2012 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds 4 weken ontvang ik geen folderpakket meer van o.a. kruidvat, blokker, etos etc. ik hen inmiddels al 4x een telefonische klach ingediend, maar nog pakket ontvangen

Desired solution:

a. graag het wekelijks het pakket.
b. dat de bezorgcoordinator contact met mij opneemt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from Netwerk vsp

12 years ago - U kunt uw klachten altijd kwijt via callcenter@netwerkvsp.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - ik ontvang sinds 2 weken het pakket weer> \bedankt voor de medewerking!

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. Deze melding heb ik vorige week voor u doorgespeelt naar de bezorgercoördinator.
Hij heeft inmiddels met de bezorger gesproken. De bezorger van uw wijk heeft betreffende week voor het eerst gelopen. Graag horen wij als het weer verkeerd gaat.

Met vriendelijke groet,

Netwerk VSP

All complaints of