Complaint: gedrag dienstverlenend personeel

user-111821 on 28 June 2012 about Texaco in category Tankstations

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op maandag 25 juni maakte ik aan de kassa van het tankstation Texaco (komende van Frankrijk 800m voor de afrit Tertre Hornu St. Ghislain) om 15.20u.tegen en vrij struis gebouwde man de opmerking dat de nieuwe regeling (vooraf betalen en dan pas tanken )vrij slecht aangeduid was.Daar ik Nederlandstalig ben kan ik de exacte woorden die hij gebruikte niet letterlijk herhalen maar dat ik een STOM KIEKEN was heb ik best begrepen.Ik gaf 50 euro.De man vroeg mij niet eens voor hoeveel ik wou tanken doch gooide mijn geld in dekassa en riep: Voila te laat ,geld is weg.Gelukkig was mijn tank zo goed als leeg en kon de diesel er net in.Met een volle tank en het gevoel van” Welkom in de Walen ”
waren mijn eerste kilometers in ons land alles behalve leuk.

Desired solution:

Dat deze persoon serieus op de vingers getikt wordt(ik denk dat a.d.h. van de tijds-en plaatsbeschrijving dit wel kan achterhaald worden)...ik denk trouwens dat een persoonlijke reprimande zinvoller is want er waren die dag wel een heleboel mensen die me langs de autostrade bedienden die Wel beleefd en zelfs vriendelijk waren spijtig genoeg niet in
een Texacostation.
Dat ik antwoord van uwentwege krijg hieromtrent.
Beleefd groetend
Anna Van den Bruel

All complaints of