My complaint:
Ik heb precies 1 week terug, bij Update.nl, een hardeschijf besteld voor mijn zus d’r verjaardag (die vandaag is). Hierbij had ik de volgende opmerking toegevoegd:
—
Voor Chantal Oegema. Graag afleveren op zaterdag 30 juni 2012 of vrijdag 29 juni 2012
—
Afijn, ik kreeg gisteravond een e-mailtje dat deze vandaag geleverd zou moeten worden. Ik kijk dus net op de Track and Trace website van Selektvracht, staat er dit:
Geadresseerde was niet thuis 30-06 2012
Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden
30-06 2012
Dit is niet gebeurd en ik heb ook geen ‘niet thuis’ kaartje in de bus gehad.
Ook was de 0900-nummer van Selektvracht niet te bereiken op zaterdagen (wat niet op de website staat vermeld), wat een klacht indienen op Klacht.nl mijn enige oplossing maakt.
Desired solution:
Zo snel mogelijk (lees: vandaag nog) dit pakketje afleveren zodat mijn zus haar cadeau vandaag nog heeft.