Complaint: Niet aangebeld + geen ‘niet thuis kaartje’ in de bus

user-112122 on 30 June 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb precies 1 week terug, bij Update.nl, een hardeschijf besteld voor mijn zus d’r verjaardag (die vandaag is). Hierbij had ik de volgende opmerking toegevoegd:

Voor Chantal Oegema. Graag afleveren op zaterdag 30 juni 2012 of vrijdag 29 juni 2012

Afijn, ik kreeg gisteravond een e-mailtje dat deze vandaag geleverd zou moeten worden. Ik kijk dus net op de Track and Trace website van Selektvracht, staat er dit:
Geadresseerde was niet thuis 30-06 2012
Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden
30-06 2012

Dit is niet gebeurd en ik heb ook geen ‘niet thuis’ kaartje in de bus gehad.
Ook was de 0900-nummer van Selektvracht niet te bereiken op zaterdagen (wat niet op de website staat vermeld), wat een klacht indienen op Klacht.nl mijn enige oplossing maakt.

Desired solution:

Zo snel mogelijk (lees: vandaag nog) dit pakketje afleveren zodat mijn zus haar cadeau vandaag nog heeft.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Oh? Is dit nu al opgelost? Kan me namelijk niet herinneren dat ik het pakketje al heb ontvangen. Verder is het natuurlijk bullshit dat Update.nl (waar ik het mee heb besteld) of de onderliggende partij (Hardware Outlet BV Hilversum) hier van beschuldigd word, in plaats van jullie zelf. Jullie vervoeren toch het pakketje? Jullie zijn toch lui geweest? Volgens de website is het pakketje toch echt vervoerd, dus lag het lot van het pakketje in jullie handen.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Helaas hebben wij de geadresseerde moeten doorverwijzen naar de verzender van het pakket.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of