Complaint: Dramatische Internet snelheid

user-112232 on 01 July 2012 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb afgelopen maand een Caiway alles-in-1 pakket gekregen, met daarbij 35mbit internet. Deze hele week ben ik niet boven de snelheid van 8mbit uitgekomen. Het internet is dramatisch onstabiel, het laden van websites, filmpjes duurt zo lang dat dit gewoon uitermate irritant is. Is hier een oplossing/rede voor te vinden? ik heb de router en modem beide gereset maar dat helpt ook niet.

Desired solution:

het probleem moet verholpen worden, het internet moet snel en stabiel zijn daar betaal ik ook voor.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

12 years ago - Hedenmiddag hebben we telefonisch contact opgenomen. We kregen geen contact. We hebben klant verzocht aan te geven wanneer het gelegen komt dat wij telefonisch contact opnemen? Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

12 years ago - We hebben nogmaals telefonisch contact met de klant opgenomen en zijn voicemail ingepsproken met het verzoek om aan te geven wanneer hij bereikbaar is. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

12 years ago - Klant heeft contact met ons opgenomen en we nemen 11 juli in de middag contact met hem op. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We zien dat de storing inmiddels is besproken met onze helpdesk.

Mochten er nog vragen komen horen we het graag.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team

All complaints of