Complaint: adres onbekend

user-112321 on 02 July 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na vruchteloos met de klantenservice van Selectvracht te hebben gemaild hoop ik nu op een reactie die wat aan mijn klacht doet.
Ten onrechte is mijn pakketje teruggestuurd naar de afzender in Duitsland met mededeling:’adres onbekend’. De afzender heeft me een foto gestuurd, waarom mijn adres correct en duidelijk leesbaar is te zien. Selectvracht erkend dit feit, maar blijft naar de afzender verwijzen. Die heeft inmiddels al veel werk gehad door deze fout en gaat niet ook nog eens achter de portokosten aan. Die heb ik opnieuw moeten overmaken. Ik wil deze vergoed krijgen van Selectvracht. De klantenservice heeft het over een restitutieformulier, maar dat is onvindbaar op de website…

Desired solution:

Contact met iemand van selectvracht die de bevoegdheid heeft dit op te lossen, cq mijn portokosten rechtstreeks (niet via de verzender)te vergoeden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of