Complaint: inchecken met het OVjaarabonnement

user-112430 on 02 July 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf de A29 bij Numansdorp neem ik bus 169 richting Willemstad van 9.15 op 2-7-12, ik kan niet inchecken, hij geeft rood, ook op de 2 achterste automaten, de chauffeur is coulant, ik mag mee, maar moet eigenlijk betalen, ik zeg dat ik de ovjrkaart altijd in december voor het hele jaar betaal. Ook de terugreis vanaf Willemstad met bus 169 van 10.29 geeft rood aan, de chauffeur vindt dat ook vreemd en stemt toe om aansluitende bus 136, hiervan op de hoogte te brengen, helaas gaat dat niet door, door de open brug over het Volkenrak, bus 136 is al weg, Veoliabus 101 daar kan ik zonder problemen inchecken, de metropoortjes geven een negatief saldo op van 3.48 euro,maar ik kan erdoor heen, ik kan dus niet meer inchecken bij Arriva.

Desired solution:

Dat dit probleem zo snel mogelijk wordt verholpen, ik gebruik de Arrivabus zeker 1 à 3 keer per week.
Kan het negatieve bedrag eraf worden gescand?

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of