My complaint:
Geachte mevrouw, meneer,
Graag aandacht voor het volgende: afgelopen donderdag kwam ik naar de Praxis voor een aanbieding uit de folder. In de folder stond een Karcher hogedrukreiniger inclusief terrasreiniger voor 129,95.
In de winkel heb ik de doos uit het schap meegenomen en 124,95 afgerekend. 5 Euro minder, maar ik had de exacte prijs op dat moment niet meer in mijn hoofd. Ik kocht de Karcher met terrasreiniger die in het schap stond bij de aanbieding.
Afgelopen weekend ging ik ermee aan de slag. Ik miste een aantal onderdelen. Ik herinner me uit de advertentie dat de druk te regelen was en dat er een tankje en vloeistof bij moest zitten. Dit zat niet in de doos. Ik heb desondanks wel één keer mijn terras gereinigd.
Later keek ik de folder nogmaals na. Inderdaad, ik miste een aantal spullen. Vandaag (maandag) ging ik direct terug naar de Praxis. Nu blijkt dat ik niet de karcher uit de folder heb maar een ander type (wat 5 euro goedkoper was, maar ook met terrasreiniger). Ik heb gevraagd of ik 5 euro kon bij betalen en ruilen, maar dat mocht niet meer omdat ik de hogedrukreiniger al eenmaal gebruikt had! Nu ben ik erg teleurgesteld. Ik heb de verkeerde Karcher gekocht en mag deze niet meer ruilen van de Praxis. Dit terwijl er op mijn bon toch echt staat 30 dagen garantie.
Kunt u voor een oplossing zorgen? Dat zou ik erg fijn vinden.
Desired solution:
Ik ben bereid om de 5 euro bij te betalen, mijn karcher netjes terug te brengen en alsnog gebruik te maken van de aanbieding (die inmiddels wel afgelopen is).