Complaint: Wijzigingskosten door fout in systeem Arke

user-113099 on 05 July 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn vriendin heeft in haar naam een streepje op de ‘e’. Haar naam heb ik bij het boeken van de reis bij Arke ook correct ingevuld (incl streepje op de e). Op de een of andere manier heeft het systeem van de ‘é’ een vraagteken gemaakt. Bij het downloaden van de tickets na een paar weken, kwamen wij achter deze fout. Ik heb alles netjes en correct ingevuld, maar het systeem van Arke heeft dit niet juist kunnen verwerken. Na contact te hebben gehad met Arke kon de naam gewijzigd worden, maar wel tegen betaling van € 27!??. Deze kosten komen voor onze rekening, terwijl het systeem van Arke de correcte gegevens niet goed heeft doorgevoerd. Als ik deze wijzigingskosten niet krijg vergoed, is het de laatste keer dat ik met Arke op vakantie ben geweest. Straks kan ik achter iedere boeking iedere keer aan om de naam goed erdoorheen te krijgen…..

Desired solution:

Wijzigingskosten vergoed krijgen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 10 juli 2012 telefonisch contact gehad met de klant. Arke, Afdeling Klantenservice

All complaints of