My complaint:
Na 2 maanden bruikbaar internet IS HET WEER zover. (ping en loss zeer hoog.)
5e keer dit jaar voor meerdere weken achtereen.
Recentelijk (vanaf 12-2011) heb ik vaak problemen met de kwaliteit van de internetverbinding op mijn adres. Zo nu en dan een storing van een dag, of overmacht (denk aan Vodafone brand) kan ik me voorstellen, maar op mijn adres is er gewoon te vaak een probleem met internet.
27 juni de melding geplaatst (via het 800 nummer). tot op heden geen reactie/belletje (wat wel beloofd is).
Er word niet gereageerd op een storingmelding, standaard word er op de eerste melding niets gedaan/niet terug gebeld? Dit niet bellen/oplossen na 1e melding heeft een ergerlijk herhalend patroon.
Deze door hierboven beschreven ontstane frustratie resulteert er in dat ik weer een klacht plaats met de vraag voor compensatie.
EDIT:
Van de afgelopen 14 dagen heb ik regelmatig (niet alle dagen) tussen 20:00 en 24:00 een hoge ping (200ms of meer) Smoke van 300ms en zo nu en dan loss van 5 tot 20%. echter zitten er ook c.a. 4 dagen bij met pieken boven de 1000ms smoke/500ms ping.
Desired solution:
Compensatie voor belkosten en 2 weken geen (bruikbaar) internet.