Complaint: Oplichting en diefstal door onjuiste meterstanden

user-113852 on 09 July 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

NLEnergie gebruikt meterstanden van ruim 2 weken vóór start contract en na contract tot einde levering een belachelijk hoog verbruik tegen dure variabele prijzen. Gevolg: Na iets meer dan een jaar lid geweest te zijn geweest kost dat ca € 95 extra. NLEnergie blijven bij hun praktijken en zijn per telefoon ook erg onbeschoft. Zij laten je niet aan het woord om zelf iets te zeggen. Dieven en oplichters zijn het!!!!!

Desired solution:

Terugbetaling van het geld met rente vanaf 15 juni en vergoeding van kosten en moeite dit geld te innen. Tot nu toe bij elkaar € 100.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij zijn blij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of