Complaint: Pakket kwijt bij foute zending

user-114224 on 10 July 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Pakket per ongeluk naar adres van Zalando gestuurd en na 3 weken en drie keer bellen is er het nog niet gevonden. Ze kunnen niet vertellen hoe lang het duurt en wat ze er aan doen om het pakket te lokaliseren….

Desired solution:

Aangeven waar de verkeerde pakketten binnenkomen (of worden opgeslagen) en hoe lang het duurt voordat deze worden teruggestuurd.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het verkeerd naar ons gestuurde pakket heeft inmiddels de juiste bestemming bereikt.

All complaints of