Complaint: Zending niet aangekomen

JR82 on 16 July 2012 about VIMAX Group in category Drogisterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In juni heb ik een pakketje besteld bij VIMAXGROUP en er ook netjes voor betaald. 13/6/2012 een mail ontvangen: Your order has been shipped and it takes upon 10 business days. Het pakketje was door UK Royal Mail verzonden naar Nederland met referentienummer RJ861396794GB. Het was aangekomen op 16/6/2012 (ik was zelf op vakantie maar er was wel iemand thuis om het in ontvangst te kunnen nemen).

Het pakketje was nooit bij mij aangekomen. Ik heb toen gemaild met VIMAXGROUP. Er werd mij verteld dat ik contact moest opnemen met mijn lokale postkantoor. In dit geval was het TNT. Dus ik TNT bellen. Daar werd mij verteld dat ze het pakketje hadden ontvangen máár doordat er geen huisnummer op stond konden ze het niet leveren. Dit i.v.m. beschadiging van het pakketje terwijl ik netjes mijn huisnummer had doorgegeven. TNT heeft het teruggestuurd en verder konden ze mij geen informatie meer geven over hoe of wat. Dus ik moest het afwachten.

Daarna verschillende keren gemaild naar VIMAXGROUP, om te vragen of ze al iets hebben ontvangen. Iedere keer werd mij verteld dat ze niets hebben ontvangen. Ik weer bellen naar TNT. TNT heeft mij toen laten weten dat het pakketje op 28/6/2012 is geretourneerd. Dus ik weer mailen naar VIMAXGROUP om ze te informeren dat het pakketje op genoemde datum is geretourneerd. Ik kreeg als antwoord: We will also check on a daily basis to see if the package is back. Thank you for writing!

Op 12/7/2012 heb ik weer gemaild naar VIMAXGROUP om te vragen of ze al iets hebben ontvangen. Weer kreeg ik een teleurstellend antwoord terug: We didn’t receive your package yet, sorry.

Kortom, ik heb dus een maand geleden iets besteld en er ook voor betaald. Maar door slordigheid is mijn bestelling nooit aangekomen. Het lijkt erop alsof niemand van iets weet en ik begin me eraan te irriteren. Wat moet ik nu doen?

Desired solution:

Omdat er zoveel onduidelijkheden zijn, wil/eis ik mijn geld terug.

All complaints of