Complaint: te laat bezorgd

user-116388 on 19 July 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

pakje zou voor de 3e keer bezorgd worden tussen 11.u en15.u
het is nu 15.30u nog geen pakje afgelevert.Moet nu toch echt weg. Ben niet te vreden hoe het er aan toe gaat. Heb verschillende keren gebeld maar …steeds in gesprek???

Desired solution:

Dat men zich aan de afspraak houdt.Heb liever pakje bezorgd door TNT post.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Het pakket is op 20 juli afgeleverd bij de klant.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of