Complaint: Abonnementkosten opzeggen

user-116677 on 20 July 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb, omdat we in een scheiding lagen en niet meer onder een dak konden wonen, mezelf ingeschreven bij Huurwoningbemiddeling.nl omdat we zo snel mogelijk een huurwoning nodig hadden. Nu heeft mijn ex sinds Januari 2012 een huurwoning gevonden en heb ik het abonnement bij Huurwoningbemiddeling.nl gelijk opgezegd. Alleen nu wordt er dus nog steeds 14,95 van mijn rekening afgeschreven en daar ben ik zachtjes gezegd niet blij mee. En ik kan deze partij ook niet telefonisch bereiken.

Desired solution:

Ik wil heel graag dat Huurwoningbemiddeling.nl stopt met het afschrijven van 14,95euro en het liefst heb ik ook met terugwerkende kracht het betaalde abonnementsgeld vanaf opzegging Januari 2012 (7X14,95=104,65)terugstort op hetzelfde rekeningnummer waar ze het elke maand vanaf halen.
Ze hebben mij nu waarschijnlijk wel uitgeschreven (zeggen ze) maar de maandelijkse kosten worden nog steeds van mijn rekening gehaald. Ik zou nogmaals willen dat dat stopt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Westerhuis,

Op het door u opgegeven e-mail adres heeft nooit een betaald abonnement geregistreerd gestaan bij Huurwoningbemiddeling.nl.

Wel een inschrijving voor onze gratis nieuwsbrief en die is inderdaad op 29 februari 2012 door u stopgezet.

Mogelijk heeft u zich elders ingeschreven.

Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Helpdesk Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of