My complaint:
pakje 1 kon ik afhalen bij me eigen huisnr. ben heel het flat afgeweest op zoek naar mijn pakje! mijn buurman had hetzelfde.
pakje 2 schijnt te zijn bezorgd want ik kreeg wel de rekening maar pakje nooit gezien ulla popken gaat dit uitzoeken.
pakje 3 vandaag staat een huisnummer op wat totaal niet in het flat voorkomt dus ga ik maar weer overal aan bellen!
ik ben sinds kort een groot verbruiker van internet bestellingen maar als dit zo blijft stop ik hier maar weer mee jaren geleden ben ik ook al gestopt omdat de pakjes niet aan kwamen.en eigenlijk hoopte ik dat het nu niet zou gebeuren.
de vaste bezorger is een luie man en niet sociaal ik ben namelijk ernstig ziek en liep met een sonde in mijn neus en een rugzak met voeding word er gewoon gevraagd of ik even kan helpen om die dozen naar boven te sjouwen sorry dat kun je niet maken. en nu dat gedoe weer met die pakjes nou ben ik gelukkig niet de enige in het flat die er last van heeft anders zou je haast denken dat het bewust gebeurt. ik hoop wel dat dit snel opgelost wordt en er staat op het bonnetje een telefoonnummer drie keer gedraaid om 16.00 vandaag er wordt niet opgenomen terwijl er staat van 9 tot 17.00 van ma tot vrijdag
met vriendelijke groet mvr p.a. huijzers key
wolphaertsbocht 414
3081kz rotterdam
tel: 010 4851771
Desired solution:
dat het pakketje persoonlijk word af gegeven of dat er een goed huisnr. opstaat waar het pakje ook werkelijk is