My complaint:
Wij hebben ons laminaat gekocht bij CarpetRight. Al na een half jaar werd de toplaag zo lelijk, dat we besloten aanspraak te maken op de garantie. Uiteindelijk duurde het enkele maanden voor onze klacht in behandeling werd genomen. Ons werd toen gevraagd foto’s van het laminiaat te maken en die op te sturen. Enkele maanden later werd hier op gereageerd, dat er een expert langs zou komen. Mijn man heeft hier de hele dag voor vrij genomen, maar de expert is hooguit twee minuten in huis geweest. Zijn mening was dat de beschadingen logisch waren vanwege het gebruik. Uiteindelijk werd ons aangeboden een “onafhankelijke” expert in te schakelen. Wanneer deze expert zou vinden dat wij niet in ons recht staan, zouden die kosten voor onze rekening zijn.
Uiteindelijk zijn wij hier niet op ingegaan omdat wij het idee kregen nooit ons gelijk te kunnen halen.
Hoe dan ook: die 10 jaar garantie is een wassen neus, trap er niet in!
Desired solution:
Tja, we hebben nu dringend nieuw laminaat nodig. Het zou mooi zijn als wij een financiële vergoeding zouden ontvangen, zodat wij nieuw laminaat kunnen aanschaffen (uiteraard nooit weer bij CarpetRight).