Complaint: onjuiste info?

user-117503 on 25 July 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

vanwege niet thuis aanwezig zijn . vond ik een briefje met infocoode, deze blijkt pas in sept as te geen werken. op de website staat dat ik telefonisch een afspraak kan maken over zelf afhalen v h pakketje, bij tel navraag werd mij medegedeeld dat zelf afhalen NIET gaat alleen de volgende dagen kon het nog worden bezorgd, toevallig was zatewrdag wel een mogelijkheid, was ik toev thuis, ik heb sterk de indruk dat men willekeurig handelt, op de website staat WEL dat er afgehaald kan worden. de service is dus waardeloos.

Desired solution:

ik moet de OF mogelijkheid krijgen om zelf pakketjes af te halen, OF men moet in de avonduren nog langskomen. service zou toch klantvriendelijk moeten zijn

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Klant verteld wat de verschillende moeglijkheden zijn met bezorging en afhalen bij selektvracht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of