Complaint: opzegging van abonement

user-117732 on 26 July 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij deze zeg ik wederom mijn abonement op (is al in 2010 gebeurd) al die tijd goed gegaan en sinds kort wordt er weer geld afgeschreven.
Mijn mail adres is annegienmeijer@gmail.com
Zou graag de onterecht afgeschrevenbedragen terug krijgen en dat is inmiddels een paar maanden.

Mvg.
Anne Meijer

Desired solution:

zie mail hierboven

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Meijer,

Het door u opgeven e-mail adres is niet bekend in ons systeem, niet voor de gratis nieuwsbrief en ook niet voor een abonnement.

Als er al wel door ons geïncasseerd is wil ik u vragen om het betaalkenmerk (PIDnummer) van de incasso aan ons door te geven, dan kunnen wij voor u de juiste inschrijving erbij zoeken.

Het betaalkenmerk (PIDnummer) vind u in de omschrijving van de incasso op uw bankafschrift of bij online bankieren.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of