Complaint: Ongemotiveerd Personeel

user-118352 on 30 July 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren een Ideal betaling gedaan. Vervolgens komt er een scherm waarop staat dat de betaling mislukt is. Als ik inlog staat de betaling wel in de lijst onder de status: Wordt verwerkt. 1dag later staat de betaling nog steeds in behandeling.
Vervolgens ga ik naar de SNS winkel in Maastricht met het verzoek of zij de betaling kunnen annuleren zodat ik hem opnieuw kan doen. De dame die mij hielp was ongemotiveerd en deed geen enkele moeite om het probleem op te lossen. Het enige dat ze zei was dat zij er niks aan konden doen en ik over twee dagen nog maar eens moest kijken wat de status was.
Als jarenlange klant bij SNS wens ik niet zo behandeld te worden en ik overweeg nu dan ook om over te stappen naar een andere bank, aangezien dit het zoveelste probleem is bij SNS

Desired solution:

Klantvriendelijk en service gericht personeel die zich moeite doen om een probleem op te lossen ipv klanten af te schepen met het antwoord: "het ligt niet aan ons, wij kunnen hier niks aan doen."
Als SNS iets van mij nodig heeft kunnen ze alles, van afboeken tot blokkeren enz. Nu kan er niks.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste DonDeb, Wat vervelend om te horen dat je niet naar wens bent geholpen in de SNS Winkel. Onze excuses hiervoor. Is de iDeal betaling inmiddels verwerkt of staat deze nog steeds in behandeling? Als de betaling niet is verwerkt, mag je je gegevens mailen en nemen we contact met je op. Je kunt je gegevens mailen maar webcare@sns.nl. Met vriendelijke groet, Tineke SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste DonDeb, We hebben geen reactie meer van je ontvangen. We zetten de klacht daarom op afgehandeld. Mocht je toch nog vragen hebben omtrent de iDeal betaling, kun je altijd e-mailen naar webcare@sns.nl. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

All complaints of