My complaint:
Gisteren een Ideal betaling gedaan. Vervolgens komt er een scherm waarop staat dat de betaling mislukt is. Als ik inlog staat de betaling wel in de lijst onder de status: Wordt verwerkt. 1dag later staat de betaling nog steeds in behandeling.
Vervolgens ga ik naar de SNS winkel in Maastricht met het verzoek of zij de betaling kunnen annuleren zodat ik hem opnieuw kan doen. De dame die mij hielp was ongemotiveerd en deed geen enkele moeite om het probleem op te lossen. Het enige dat ze zei was dat zij er niks aan konden doen en ik over twee dagen nog maar eens moest kijken wat de status was.
Als jarenlange klant bij SNS wens ik niet zo behandeld te worden en ik overweeg nu dan ook om over te stappen naar een andere bank, aangezien dit het zoveelste probleem is bij SNS
Desired solution:
Klantvriendelijk en service gericht personeel die zich moeite doen om een probleem op te lossen ipv klanten af te schepen met het antwoord: "het ligt niet aan ons, wij kunnen hier niks aan doen."
Als SNS iets van mij nodig heeft kunnen ze alles, van afboeken tot blokkeren enz. Nu kan er niks.