My complaint:
Voor 2 Augustus 4 kaartjes(AH actie)besteld. 23 Augustus kaartjes per post thuis gekregen. Aangezien wij beide, ik en mijn partner, werkend zijn, hebben wij de post afgelopen weekeind ingekeken. Helaas geen kaartjes voor 2 Aug. gekregen maar voor 8 Aug. 8 Aug zijn wij echter op vakantie. De kans dat ik kaartjes besteld heb voor 8 Aug lijkt mij onwaarschijlijk aangezien de vakantie datum in mijn hoofd geprent staat. Uiteraard kan de fout ook bij ons liggen.
Uiteraard afgelopen zaterdag, 28 Juli, contact opgenomen. In dit telefonisch contact werd ik naar mijn gevoel afgescheept methet feit dat ik een week te laat was, dat ik al betaald heb en dat de tickets al zijn toegestuurd en dat er niets meer aan kan worden veranderd.
Behoorlijk overstuur mijn man gevraagd contact op te nemen, tot ons ongeloof met hetzelfde resultaat en met verwijzing een klacht in te dienen.
Vreemd is dat er niemand een poging heeft gedaan, naar ons weten, of de fout wel daadwerkelijk bij ons ligt
Geen enkele poging tot medeleven, of wat vervelend voor u of we gaan ons best voor u doen. Het komt erop neer dat het seetickets.nl niet veel kan schelen of wij nu wel of niet naar de musical kunnen.Ongeacht het feit dat we ook meer dan 130 euro kwijt zijn. Zondag 29 Juli een klacht gestuurd naar seetickets.nl met dezelfde ongeinteresseerde reactie dat ze niets kunnen doen.
We zijn eigenlijk zo verbaasd dat we helemaal geen zin meer hebben in de musical en zeker niet in de wijze waarop met ons omgesprongen wordt.
Vandaag na een dag werken nog steeds erg ontevreden over de situatie dus toch maar weer gereageerd maar nu op deze site. Hopende op een oplossing wachten wij af.Mede namens onze kinderen.
Desired solution:
Toch nog 4 kaartjes op 2 Augustus, 20.30 uur. Indien onmogelijk geld retour of compensatie naar datum in September. (in overleg)