My complaint:
Er zou een pakketje van toegestuurd worden via selektvracht.
De eerste maal (19-07) dat het pakketje is gepoogd af te leveren hebben we een briefje ontvangen dat ze het nogmaals op 20-07 zouden proberen. Op 20-07 hebben we niets gehoord of ontvangen (Nog pakketje, nog briefje). Vervolgens op 21-07 krijgen we een briefje in de bus dat POGING 3 ook mislukt is. Op dit briefje staat dat ze 24-07 nogmaals langskomen om het te proberen, hier hebben we vervolgens helemaal niks meer van gehoord (Geen pakket, geen briefje).
Na contact gehad te hebben met een erg onprofessioneel en niet hulpvaardige klantenservice medewerkster zijn we erachter dat het pakket zogenaamd 4x is aangeboden (waarvan we dus maar 2 briefjes hebben gehad) en nu retour is gestuurd naar de afzender.
Deze ervaring is al meermaals met de service van selektvracht voorgekomen. Nog een recent geval is ongeveer hetzelfde verhaal, alleen hebben we hier alleen de eerste 2 briefjes gekregen. Wanneer we vervolgens bij de helpdesk vragen naar de status is er geen zending meer op ons adres en kunnen ze dus zelfs niet kijken of dit pakket is terug gestuurd. Ze geven aan dat het kan dat onze gegevens verkeerd in het systeem staan of de bezorger het briefje of het pakket bij de verkeerde heeft afgeleverd.
Desired solution:
Ik adviseer Selektvracht om de bezorger van onze regio eens onder de loep te nemen. Wanneer deze bezorger daadwerkelijk 4x is geweest snijd hij op deze manier in jullie vingers, is deze bezorger maar 2x langs geweest en krijgt voor 4x betaald hebben jullie een structureel probleem.
Beide oorzaken zorgen ervoor dat selektvracht een slechte naam krijgt.
Oplossing voor ons is een eerlijke reactie op deze kwestie.