My complaint:
Vorige week vrijdag in ons huisje aangekomen. Wat zag het eruit. Daar betalen we voor 1 week een paar honderd euro voor…De volgende mankementen (ook foto’s van gemaakt):
*versleten toiletbrillen
*verstopte afvoeren
*versleten douchekop waar scherpe randen aan zaten
*flink verroeste douchebak met kapotte stukken
*kapotte douchedeur
*vieze voegen
*versleten zeil
*los handvat aan de voordeur
*houtrot in de kozijnen
*warm waterkraan op de 1e verdieping werkte niet
*lampenkap ontbrak, open met draden
*flikkerende lamp in de gang
*kapotte lade in nachtkast
*waterkoker die niet uitsloeg
*bezem zonder haren
*ontbreken van wasrek
We zijn ermee naar de receptie gegaan. Omdat 90% bezet was, kon ze weinig doen. Er kwam de volgende dag wel een man langs en kon de flikkerende lamp verhelpen en heeft de warmwaterkraan gemaakt. Hij ging de boel ontstoppen, maar dat heeft totaal niks geholpen. Omdat de afvoer verstopt was, moest ik me van tevoren insmeren met douchegel en vervolgens snel afspoelen. Om mijn haren te kunnen wassen moest ik naar het zwembad! Van ellende een dag eerder naar huis gegaan…
Jammer, maar dat zo’n huisje nog wordt aangeboden. Echt schandalig! Buiten het huisje worden er honden uitgelaten op het park. Ook niet erg aantrekkelijk…
Desired solution:
Een vergoeding. Ik heb er foto's van gemaakt, dus kan ik zo doorsturen. Hoop dat er ook wordt ingezien dat je zoiets niet kunt maken en klanten daar niet voor mag laten betalen. Ben blij dat ik weer thuis ben, heerlijk gedoucht.