Complaint: telefoon verzekerd bij belgarant maar als er iets is dan zijn ze er niet

user-119318 on 03 August 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn vriend heeft een abonnement bij Belcompany afgesloten met toen een mooi verkoop praatje erbij dat het beter was om een verzekering erbij af te sluiten, dit in goed vertrouwen gedaan en kost 8.5 euro per maand, nu is een aantal weken geleden ingebroken in de auto telefoon en wat andere spullen weg. We bellen Belgarant en moeten eerst aangifte doen en dan kunnen ze meer, geen leentoestel of hulp kregen we wat we verder moesten doen, na de aangifte te hebben ontvangen doot gestuurd, toen was weer het verhaal dat we de schade die er aan de auto was een factuur van op te sturen ook gedaan, maar nog steeds geen leentoestel en niks kunnen, hadden zelf wel hi gebeld en die hebben ons gelijk een nieuwe simkaart KOSTELOOS gestuurd, maar van Belgarant niks vernomen, was in behandeling na een paar keer bellen nog steeds in behandeling en kregen later een mail dat de telefoon besteld was en we moeten rekenen op 30 euro kosten, na een week weer gebeld en was besteld, konden niks voor ons doen, daarna mail gestuurd geen reactie daarop, toen weer gebeld en zouden een leentoestel krijgen dit na al weken zonder gezeten te hebben, de man komt aan de deur en hebben hem gelijk weer weg gestuurd met de rommel die hij kwam brengen waarop de man die het kwam brengen zei, dit hoor ik zo vaak klachten over belgarant. Nu begin van de week een mail gehad dat Belcompany contact met ons op zou nemen dat het toestel daar was, nik sgehoord natuurlijk, vervolgens belt mijn vriend een paar dagen later naar Belcompany in wijchen waar dit afgesloten is en krijgt al 2 dagen lang een bandje te horen dat het erg druk is en ze de telefoon niet op kunnen nemen, waarop mijn vriend later naar Belcompay is gegaan in Wijchen en die zeggen dood leuk dat ze van niks weten en het hoofdkantoor ook niks weet , goede communicatie met beide partijen zou ik zeggen. oja en de sd kaart en hoes van de telefoon moesten we zelf maar betalen.

Desired solution:

dat er zo snel mogelijk een nieuw toestel komt, met een nieuwe sd kaart en telefoon hoes, en zeker een excuus in welke vorm dan ook door het niet kunnen gebruiken van het abonnement.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Volgens onze gegevens hebben wij afgelopen vrijdag 3 augustus reeds contact gehad, en heeft u inmiddels in onze winkel te Wijchen een nieuw toestel afgehaald.
Mocht u verdere vragen hebben of meer informatie willen vernemen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of