My complaint:
medio maart trui gekocht in de opruiming, na 1 keer wassen begon deze al extreem te pillen. Maar dat is nog niet het ergste. Trui was 25,-. Ik was te laat met betalen, ok dan verwacht je een herinnering met een verhoging, echter was de verhoging zo dat de trui nu 3 keer zo duur is geworden. Ondanks dat dit extreem hoog is, kan dat. Maar als je dan om uitleg vraagt dan word je doorverwezen naar het incassobureau (Arvato), want zij hebben het inmiddels in behandeling, die je dan vervolgens weer verwijst naar Zalando om het met hun te regelen via een mail. Dit gedaan, nooit reactie gehad. Toen een brief ontvangen van het Incassobureau om het alsnog binnen een week te betalen. Hierop gelijk gereageerd naar Zalando dat ik het heel spijtig vind dat ook hier weer geen reactie op gekomen is binnen een week, hoe lang heeft men nodig
Desired solution:
Als ik bovenop het bedrag dat de trui koste een normale verhoging krijg en alsnog een reactie van Zalando, waarom men zo met hun klanten omgaat.