Complaint: Twijfelachtig GEdrag

user-120165 on 07 August 2012 about Fit 4 Free in category Sportclub/-school

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb (blijkbar )via Internet een Abonnement bij dit Etablisement afgesloten. Heb meteen de volgende Dag echter dit
ook om gezondheids redenen opgezegd ( kan i.v.m. gezond niet – maar nauwelijks sporten). Heb verder ook geen tegenbericht ontvangen dat dit niet zou kunnen. Helaas heb ik pas een aantal maanden later gezien dat bedragen via mijn Rekening afgeboekt zijn ( ondaks intreken van de machtiging!!!)…
Heb een standardbrief met twijfelachtige Inhoud ontvangen dat ik het uitdienen moest (jar contract) … om de vrede te houden heb ik dit gedaan om uiteindelijk een aantal maanden later een maning over zog. achterstallige bedragen ontvangen. HEb hun per BRief en Email mijn rekeningsoverzicht en Berekningen gestuurd in Total duidelijk meer dan het Totalbedrag uitgaande van 12 maanden a Bijdrage !!.. Hierop is geen enkel reaktie ondaks aanmaning van mijn Kant gekommen. HEden heb ik dan van hun Kant een aanmaning zonder enige Antwoord op mijn vraagen cq berekeningen ontvangen. Verder hebben zij ondanks ingetrokken machtiging meervoudig BEdragen van mijn rekening afgeboekt!!.. OM duidelijke te zijn ik ben naar eena aantal maanden een keer naar de vestiging Venlo gegaan om tenminste mijn ledenpasje in ontvangst te neemen ,wat niet moegelijk bleek te zijn !!… Dus in Totaal betaald zonder enige tegenprestatie te ontvangen . Ik kan alleem maar afraden van dit bedrijf dat zo een klantenontvriendelijk gedrg toont !!!

Desired solution:

Welke oplossing ?!?...zij blijken nog niet eens in bezit van een calculator te zijn of kunnen deze niet bedienen. Het zou natuurlijk ook kunnen dat enekl de Ledenadministrtatie het niet snapt

All complaints of