Complaint: misleidende informatie bij boeking Arke.nl

user-121416 on 14 August 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We hebben op 23 april 2012 een boeking gedaan voor de accommodatie Prinsotel in Menorca voor aankomende week. Op de site werd aangegeven dat we bij boeking voor genoemde accommodatie 2 fietsen voor het gehele verblijf zouden krijgen. Dit stond tussenhaakjes aangegeven in het oranje. Er stond verder niks over dat de actie alleen voor een bepaalde periode gold. Bij uitprinten afgelopen weekend van de e-tickets kregen we argwaan, aangezien er geen informatie te vinden was over de fietsen. Dus zijn we gaan informeren bij Arke en ze konden niks terug vinden bij de boekingsgegevens. Het hoofdkantoor kon wel bevestigen dat er een actie is geweest voor de accommodatie, maar omdat er toen in april niet aan ons is bevestigd dat we de fietsen zouden krijgen, hebben wij nu dus pech. Natuurlijk ook stom/naief van ons dat we niet alles gedubbelcheckt hebben, maar we hebben goede ervaringen gehad met Arke en vertrouwden erop dat ze beloftes nakomen. Nu moeten we hier dus op terugkomen.

Desired solution:

We vinden dat we recht hebben op de 2 fietsen en hopen dat Arke hiervoor haar best gaat doen. We willen graag het vertrouwen terug hebben in Arke. Svp spoedig reactie.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben contact opgenomen met de reisleiding om de gasten een oplossing aan te bieden. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of