Complaint: Opzegging niet in orde

user-48684 on 15 August 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 19-07-2012 heb ik mijn abonnementen (internet, interactief tv, digitenne) telefonisch opgezegd. Ik heb daar geen bevestigingsbrief over ontvangen en heb vandaag gebeld om naar de status van mijn opzegging te informeren. De medewerker van KPN kon de opzegging niet in het systeem vinden en heeft een nieuwe aangemaakt. Dit betekent dat ik een extra maand moet betalen. Ik vind dit niet kunnen. Waarom is mijn opzegging niet direct door KPN verwerkt. Waarom is mijn opzegging niet serieus genomen.

Desired solution:

Ik ben pas tevreden als KPN:
1- de opzegging in orde maakt
2- de extra maand opzegtermijn op haar eigen rekening neemt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste nawrass,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- https://forum.kpn.com

- https://www.twitter.com/kpnwebcare

- https://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: https://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Ivette

KPN Webcare Specialist

All complaints of