Complaint: Te hoge afrekening

user-121863 on 16 August 2012 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ben nu een jaar klant bij energie direct. Voor heen was onze leverancier Essent . heb een eindafrekening van hun ontvangen voor een bedrag van € 1305,49. Bij Essent heb ik een afrekening van €182.95 over het jaar 2010/2011 ontvangen voor een 2 persoonshuishouden . In 2011/2012 ben ik alleen gaan wonen en heb een toren hoge afrekening ontvangen, Heb al duidelijk aangegeven dat het verbuik niet klopt enof ze dat willen laten uitzoeken. Ben nu overgedragen naar Intum Justitia en word nu afgesloten . Geen enkele medewerking alleen maar dreigementen, heb niets van huidhoudelijke apparaten veranderd . en ook mider thuis geweest in 2011/2012.Ga wel een klacht indienen bij de ombudsman als ik geen medewerking krijgt .

Desired solution:

Het uitzoeken waarom het verbruik zo hoog .Een nieuwe afrekening en betalingsregeling.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant.

Naar aanleiding van je klacht is er telefonisch contact geweest met mijn collega. Mijn collega heeft alle gegevens met je doorgenomen en je geadviseerd contact op te nemen met je netbeheerder om te kijken of je stroommeter nog wel goed functioneert.
Ik sluit daarom de klacht op dit forum, en hoop dat je snel een reactie ontvangt van je netbeheerder, zodat je klacht opgelost wordt.

Met vriendelijke groet ^Lisette van energiedirect.nl

All complaints of