Complaint: verkeerde info verstrekt en toch incasso kosten berekenen

user-122048 on 17 August 2012 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

heb contact opgenomen met fa-medbv of de zorgverzekeraar de
nota`s al had betaald of dat ze nog open stonden .

kreeg de info dat er niets meer open stond maar ontving naar 14 dagen als nog open staande nota`s met incasso kosten €40,00 .
weer gebelt maar ze hadden geen informatie of feedback van mijn eerste gesprek dus ik had volgens fa – med geen recht van spreken .heb nog benoemd dat ik aan hand van mijn telefoon nota kan laten zien dat ik op bewuste data heb gebelt maar kreeg hier geen reactie op .

Desired solution:

dat men de incassokosten van €40,00 laat vervallen gezien
men mij verkeerde info heeft verstrekt en ik hierdoor te laat ben met betalen .

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We zien dat u enige tijd geleden een klacht heeft geplaatst. Er is toen contact geweest en er zijn afspraken gemaakt. Wij gaan er vanuit dat uw klacht niet meer actueel is en hebben deze afgesloten. Wanneer u toch nog graag contact met ons wilt opnemen, verzoeken wij u vriendelijk om aan ons door te geven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

All complaints of