Complaint: Callcenter blijft ons lastig vallen

user-122307 on 19 August 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We blijven regelmatig gebeld worden door Medewerkers van een Callcenter van KPN, wij zijn (nog) klant bij hun, maar we staan ingeschreven bij “bel me niet register”. Ook heb ik het deze medewerkers al meerdere malen gezegd.
3 weken geleden heb ik een klacht ingestuurd naar KPN, echter ze vinden het dan weer niet nodig om daarop te reageren.

De irritatie is inmiddels zo hoog opgelopen dat ik op het punt sta, mijn abonnement op te zeggen en na UPC te gaan, dan ben ik ook van die vervelende telefoontjes af.

Desired solution:

Ik wil van hun een brief (met hun verontschuldigingen), met bovendien hun beloftes mij niet meer lastig te vallen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste kimden9497,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- https://forum.kpn.com

- https://www.twitter.com/kpnwebcare

- https://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: https://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Ivette

KPN Webcare Specialist

All complaints of