Complaint: Vakantievoordeelkaart- voorwaarden op de website voldoen maar geen boeking kunnen maken omdat ze zeggen dat het niet geldig is voor EERSTE verblijf!

user-122353 on 19 August 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb zojuist een boeking trachten te doen voor een nieuwe vakantiekaart.
Ik heb gevraagd of er mogelijkheid was om een midweek te boeken ipv een weekend maar dat was niet mogelijk. OK, kan ik begrijpen. Ik wil dan een weekverblijf boeken, maar dat gaat ook niet. Dat gaat alleen als het je tweede of derde verblijf van de vakantievoordeelkaart is zegt ze mij. Dat wil zeggen dat jullie geen nieuwe klanten willen dan?? Ik vraag de verantwoordelijke te spreken, maar krijg ze niet aan de lijn. De eerste persoon zegt nogmaals dat ze geen nieuwe boeking kan doen in de vakantie.
Voorwaarden zijn geen vakantievoordeelkaart in schoolvakantie, BEHALVE weekend aankomst tussen 29 juni en 31 augustus. OK- want ik wil volgend weekend aankomen. optie die ik wil bijboeken- premium of VIP en weekverblijf.
Ik voldoe dus aan alle voorwaarden die jullie voorop stellen, maar kan niet boeken omdat het een eerste verblijf zou zijn??!! daarna zegt uw medewerker nog dat weekverblijf niet mogelijk is, maar dat staat NIET zo vermeld op uw website.
Ik krijg ook geen verantwoordelijke aan de lijn, ondanks het feit dat ik er meermaals achter vraag. Ik stel me dan de vraag of jullie alle nieuwe boekingen zo behandelen?

Desired solution:

Ik wil een boeking kunnen doen conform de voorwaarden op de website, niet regels die zij erbij verzinnen, maar nergens vermelden
Excuses voor de frustratie zou ook mooi zijn

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is telefonisch opgelost door de afdeling Guest Relations van Center Parcs.

All complaints of