Complaint: Veel fouten en onterechte incassering

user-122491 on 20 August 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorig jaar hebben wij een abo afgesloten bij kpn voor glasvezel. Ons oude abo zou bij hun verlopen en deze zou ingaan naar installatie.. Na 2 week krijg ik een pakket bevestiging in huis met totaal een verkeerd overzicht, terwijl dit zo overgetypt kon worden van het inschrijfformulier.. 6 of 7 keer heb ik het pakket telefonisch verandert, ook is er nog iemand aan de deur geweest want de gegevens waren weg. Dus nogmaals door gegeven. Weer telefonsch verandert etc… Nu heb ik nog steeds geen pakket bevestiging gekregen maar al wel glasvezel… En het mooiste is vanmorgen kreeg ik een rekening van 120 euro van glasvezel. Van16 juli tot 16 sept.. Maar mijn andere abo van kpn die is nog steeds betaald vanaf 8 juli tot 8 sept 150 euro…nu betaal ik dubbel omdat zij mijn abo niet stopzetten. En er komt straks nog een rekening van 75 euro. En voor ik het terug krijg duurt het 3 maanden.. Hoe belachelijk..

Desired solution:

Geld niet incasseren wat niet nodig is en kom je klanten is te gemoet met al die fouten bij 1 klant

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Er staat nu bij opgelost.. Handig als men dat voor je doetterwijl dat niet zo is... Beetje jammer schiet er nog niks mee op

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heriannegommer,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- https://forum.kpn.com

- https://www.twitter.com/kpnwebcare

- https://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: https://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Ivette

KPN Webcare Specialist

All complaints of