Complaint: Duikexcursie gepland bij Arke, Judith

user-123139 on 23 August 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hallo,

Wij zijn een week terug van een super vakantie in Mexico. Echter hebben we nog wel een klacht die we kwijt moeten. We vinden het ook erg jammer dat Arke/Judith hier zelf niet op terug gekomen is. In onze vakantie hadden we een duikprogramma geboekt. We zouden woensdag en vrijdag gaan duiken. Zondag hebben we contact gezocht met Judith om te checken of het duiken wel door zou gaan i.v.m. de naderende orkaan Ernesto. Er werd aangegeven dat we hier niet vanuit moesten gaan en mocht het niet doorgaan, dan zouden we dit op tijd horen. Woensdagochtend zaten wij om 7.40 uur klaar. Om 7.45 uur zouden we opgehaald worden. Om 8.30 uur hebben we maar eens gebeld met Arke. Ik kreeg Geke aan de lijn en die wist van niets. Vervolgens met de duikinstructeur gesproken en hij deelde ons mee dat het niet door ging vandaag. Al met al een dik uur verder en ook nog eens voor niets gewacht en erachter aan gebeld. De duikinstructeur voelde zich erg schuldig, maar van Arke of Judith hebben we niets vernomen. Dit vind ik erg slordig.

Gelukkig hebben we vrijdags en zaterdags nog kunnen duiken en was het geweldig. We hadden geluk dat we een lange vakantie geboekt hadden.

Vriendelijke groet.
Rochelle

Desired solution:

Een tegoedbon voor een volgende vakantie, een kortingscoupon voor een volgende excursie..... Beter iets dan niets!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 3 september een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of