My complaint:
in mei heb ik een groot aantal schoenen en laarzen naar me toe laten sturen.
alles moest per ideal betaald worden.
aangezien, ik dacht, dat Zalando een top bedrijf en een grats ophaal service hanteerd, dacht ik bij een goed bedrijf te komen.
bij de levering, bleken de schoenen minder mooi en niet passend te zijn.
direct heb ik alles laten ophalen.
geen nood, het geld zou dan ook snel retour gestuurd worden, dacht ik.
ik kreeg het geld in 2 delen op mijn rekening, dat verbaasde me.
na mijn rekensom, bleek ik het geld, van 1 paar schoenen niet teruggestord te hebben gekregen.
daarop heb ik vriendelijk contact opgenomen met zalando, en ik moest een rechtsverklaring invullen.
raar, want ik kon de vrouw aan de telefoon precies het artikelnummer , maat ect vertellen……
affijn toch maar meteen gedaan en op de post gedaan,.
Dit speelde zich af in mei.
Nu is het eind augustus, dus 3 maanden later.
Nog steeds moet ik mijn eigen geld op mijn rekening krijgen.
Zelfs een net briefje met een sorry kan er niet vanaf.
Desired solution:
Graag wil ik Zo spoedig mogelijk mijn geld terug op mijn rekening.
Een bloemetje hoef ik niet,
maar wel, dat Zalando probeert na te gaan, waarom er zoveel paketten vedwijnen.
bij navraag blijkt namelijk, dat er meerdere mensen dit probleem ervaren.