Complaint: Vlucht HV 215 Tenerife Van Gorp

user-123823 on 29 August 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste,

Mijn dochter en schoonzoon hadden op 24/08/12 met vlucht HV 215 om 17u35 moeten op stijgen.
Jammer genoeg was er een kleine vertraging van 45 min.
Door al die omstandigheden konden ze pas op 25/08/12 om 00u15 in checken op het hotel.
Er was geen eten noch drinken voorzien bij aankomst terwijl ze voor een all-in formule betaald hadden vanaf 24/08/12, na 00u00 is alles betalend.
Vermits de geboekte en betaalde aankomst incl. all-in formule op datum 24/08/12 moest zijn en niet 25/08/12, komen we volgens kalenderdag 1 boeking dag tekort waarvoor wel betaald is geweest .
Vermits Arke nalatig is geweest om zijn passagiers op de juiste geboekte te laten inchecken,
zou het niet meer dan normaal zijn dat Arke een compensatie ter plaatse zou voorstellen om het betaalde verlies te vergoeden.

Er zijn trouwens bij bekendmaking van de vluchturen twee klachtbrieven opgestuurd naar Arke. In de respons stond vermeldt dat de aankomst datum 24/08/12 en voor ons 31/08/12 is wat blijkbaar tot hiertoe niet het geval is.

Het koppel zit tot 06/08/12 nog in Tenerife in Hotel H10 Conquistador

Van Gorp Cynthia – Mallants Tom
Hotel H10 Conquistador
Tenerife

Op 31/08/12 vertrekken wijzelf op hetzelfde uur en vluchtnummer. Bij aankomst hopen wij dat het verhaal zich niet herhaald, bij aankomst en/of het gepaste moment zullen we de manager aanspreken voor het all-in probleem van 24/08/12.

Enerzijds heeft Arke een eerlijke kijk op de zaak en stelt ter plaatse een compromis voor, anderzijds krijgen de reizigers niet waarvoor ze betaald hebben en is het een vorm van oplichting.

Vriendelijke Groet,
Van Gorp Marc

Desired solution:

Een redelijke compensatie terplaatse in de vakantie periode 27/08/12 tot 06/09/12 voor dochter en schoonzoon.

Omdat wijzelf op 31/08/12 tot 13/09/12 vertrekken zal het verhaal niet veel verschillen en zal een redelijke compensatie terplaatse aan de orde komen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 31 augustus telefonisch contact gehad met de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of