Complaint: Geachte heer/mevrouw,

user-124072 on 28 August 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op dinsdag 21 augustus jl. ben ik met de bus van Arriva (315) gereisd van Lemmer naar Lelystad. Vertrek uit Lemmer 13.05 uur.
In Lemmer heb ik ingecheckt en bij het verlaten van de bus, in Lelystad, lukte het uitchecken niet. De buschauffeur maakte mij erop attent dat het apparaat stuk was. Doordat ik hierdoor niet heb kunnen uitchecken heb ik voor de rit Lemmer/Lelystad meer betaald dan nodig is. Ik verzoek u vriendelijk mij het bedrag dat ik meer betaald heb terug te storten op mijn rekening. Nummer:198460228.
Nummer van chipkaart is:198460228. Mijn geboortedatum is: 10-11-1946,

Desired solution:

Per omgaande het door u verschuldigde bedrag aan mij overmaken op mijn rekening.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of