Complaint: doofpot?

user-123558 on 01 September 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik diende een serieuze klact in, betaande uit een stuk of wat onderdelen:
– De onwaarheden verteld bij aangaan contract
– De vele en aanhoudende storingen, veroorzaakt door FLUCTUERENDE snelheden (of beter traagheden!) van de verbinden.
– Het niet terugkoppelen van de beloofde PERMANENTE snelheid/capaciteitmeting.
– Het niet ondersteunen van een functie in de Esperiabox
– Het steeds maar weer niet beantwoorden van mailtjes en het doen van loze terugbelbeloften.

Nu een mailtje ddat ik bij mijn klacht moet kijken, want hij is opgelost.
Knap, gisteren de hele avond storende TV, stilstaand beeld en de mededeling: ” Dit signaal is teijdelijk niet beschikbaar etc…..
WANNEER IS DE KLACHT DAN OPGELOST?
HOE IS DE KLACHT OPGELOST?
WAAROM ZIJN ER LOZE BELOFTEN GEDAAN?
WIE HEEFT ER OPGELOST?
WAT IS ER GEDAAN?
KRIJG IK NIET GEWOON EEN KEER EEN MENS AAN DE LIJN DIE IETS KAN DOEN?

Ik heb totaal geen vertrouwen meer in KPN.
Voor mij is er geen afdeling Klachten, maar een afdeling Doofpot!

Desired solution:

Een mens die me belt, me serieus neemt en d ekalcht oplost. Iemandmet een telefoonnummer, een contactpersoon!

All complaints of