Complaint: Klacht opgelost?

user-32301 on 02 September 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren kreeg ik dan eindelijk het mailtje: Mijn klacht is opgelost!

Oplossing: “Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen. Wij helpen u graag via: – https://forum.kpn.com – https://www.twitter.com/kpnwebcare – https://www.facebook.com/kpn – Via onze gratis telefonische klantenservice: https://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm Met vriendelijke groet, Ivette KPN Webcare Specialist”

De meest fantastische oplossing die ik in tijden heb gelezen.
Ik heb al meerdere keren contact gehad met KPN, telefonisch en schriftelijk. En ondanks meerdere toezeggingen (telefonisch en schriftelijk), blijft ons glasvezelabonnement doorlopen en wordt er geld van onze rekening afgschreven.

Dus KPN: Zolang jullie mijn probleem niet gewoon oplossen, hoeven jullie de status niet om te zetten in ‘Opgelost’.

Desired solution:

Een afsluiting van ons glasvezelabonnement en met terugwerkende kracht tot 1 april, wat lang geleden telefonisch met ons is afgesproken. En een onkostenvergoeding door extra telefonisch / schriftelijk contact door nalatigheid van KPN.

All complaints of