Complaint: Rijgedrag van buschauffeur

user-125473 on 03 September 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een klacht over een buschauffeur die op buslijn 64 in Den Bosch op de Gestelseweg rond 8:30 reed die mij met mijn zoon op de rotonde de pas afsneed en nogal hard aan kwam rijden, ik had hem niet gezien want hij naderde ons van achteren, een stuk verder gaf hij ook geen fietser voorrang die rechtdoor ging, en hij rechtsaf hij had klaarblijkelijk heel veel haast. Op die weg waar die bus rijd zijn veel schoolgaande kinderen hat was te gek voor woorden hoe onverantwoord die buschauffeur reed. Hopelijk hoeven we niet te wachten tot daar een kind wordt aangereden en wordt er iets aangedaan.

Desired solution:

Dat die chauffeur op zij rij gedrag aangesproken wordt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from Arriva

12 years ago - Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren. Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of