My complaint:
Ik heb een vlucht naar Ibiza geboekt op 19 september aanstaande bij Arke. De vliegmaatschappij zou Transavia zijn en de vluchttijd om 6.10 uur. Ik had speciaal voor deze vluchttijden gekozen en was bereid daarvoor vanaf Amsterdam te vertrekken ipv Eindhoven (dichtbij mijn woonplaats). Ook betrof dit een rechtstreekse vlucht.
Op mijn e-tickets zie ik echter dat de vliegmaatschappij is verandert in Arkefly en de vluchttijd 17.00 uur is! Ook zal het vliegtuig een tussenlanding maken waarbij we mogelijk het vliegtuig moeten verlaten en sowieso bijna
3,5 uur onderweg zijn.
Ik vind dit onacceptabel, juist omdat vlucht van Transavia nog steeds om 6.10 uur vertrekt en er ook nog steeds stoelen beschikbaar zijn!!! Dus hoe kan dit dan?
Ik begrijp dat vluchttijden kunnen veranderen, maar dat is hier niet aan de orde. Het is een totaal andere vlucht en maatschappij geworden.
Na een onbevredigende uitleg van Arke, waarvan ik weinig begrijp, blijven zij aangeven hier niets aan te kunnen doen. Wij verliezen hierdoor 1 dag van de vakantie, moeten verder reizen en hebben nog een tussenlanding ook.
Ook een andere reis naar Goa is eerder al eens misgegaan waardoor we drie dagen vertraging opliepen, toch weer vertrouwen gesteld in Arke en wederom een ontevreden gevoel aan over gehouden.
Desired solution:
De vlucht terugbrengen naar de oorspronkelijk geboekte vluchttijden en vliegmaatschappij. Deze is namelijk nog steeds beschikbaar.