Complaint: Bereik na brand erg slecht, oplossing? 0.0

user-126811 on 10 September 2012 about Hollandsnieuwe in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na de brand bij Vodafone is het bereik hier zo slecht geworden dan je niet eens meer normaal kunt bellen. ik heb hier een klacht over gemaakt maar dat ligt aan me toestel, me partner heeft een aller simpelste telefoon die er is en ook die kampt met deze problemen, ook dat gemeld.
Alles wordt op het toestel afgeschoven..
update 12-09-2012, Mag opzeggen van Hollandsnieuwe maar dan op afkoop.
ben nu ingesprek 20:00 uur en de verbinding is nu 20:16 al 4 maal uitgevallen. Dit moet toch net kunnnen??
Hollandsnieuwe doe er wat aan

Desired solution:

Kosteloze opzegging maar daar doen ze toch niet aan

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Hollandsnieuwe

Message from Hollandsnieuwe

13 years ago - Beste Jan, Zoals we ook telefonisch aangegeven hebben is er direct contact met onze tweede lijn opgenomen. Zodra we een update van hen ontvangen hoor je dit direct. Vriendelijke groet, hollandsnieuwe

Comment by poster of the complaint

13 years ago - het is opgelost, ik ben er vanaf maar moest wel voor een toestel afkoop betalen. al met al meer dan het toestel ooit waar is. maar ik zeur niet meer ben terug bij kpn.. dure les hollandsnieuwe

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Hollandsnieuwe

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Hollandsnieuwe posted

Hollandsnieuwe

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

All complaints of