Complaint: stop zetten van mijn abbonement met spoed!!!

user-127036 on 10 September 2012 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goedendag ik heb afgelopen maart mijn lotto abbonement netjes schriftelijk opgezegt kost je weer postzegel maarja als het helpt en ook bij de bank de incasseering stop willen zetten maar dat moest bij lotto zelf maar jammer genoeg wordt nog steeds maandelijks geincasseerd waar ik helemaal niet op had gelet vind het erg gemeen op die manier heb een drukke tyd achter de rug gehad met alles en nog wat heb mijn financieen slecht opgelet ik hoop dat jullie hier wat mee zullen doen .
In deze moeilijke tyden !!!bedankt en hoop van jullie te horen.

Desired solution:

Dat het eerlijk behandeld wordt en mijn geld vanaf maart terug krijg waar jullie geen recht op hadden na mijn schriftelijke opzegging!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Lotto

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Lotto

Message from Lotto

12 years ago - We nemen uw klacht in behandeling via ons officiele klachtkanaal. Wij zullen u binnen 3 werkdagen informeren over de uitkomst van uw klacht.

Lotto

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

klacht in behandeling genomen door klachtenteam

All complaints of