Complaint: kansloze service van Hollandsnieuwe

user-127086 on 11 September 2012 about Hollandsnieuwe in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb sinds een maand bijna nooit internet, ontvang soms drie dagen later sms-jes, het automatisch opwaarderen werkt niet meer en het ergste is nog de slechte service van de klantenservice..
Ga niet met deze provider in zee!!

Desired solution:

Restitutie van de periode van het gemiste internet, de telefoonkosten die ik gemaakt heb met de klantenservice en schadevergoeding voor de enorme ergenis van het sturen van e-mails die volgens Hollandsnieuwe niet aankomen (waarvoor je wel gewoon ontvangstbevestigingen krijgt..)
En een dikke bos bloemen.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Hollandsnieuwe

Message from Hollandsnieuwe

13 years ago - Beste klant, Ik zie dat we je probleem op 11 september naar onze tweede lijn doorgezet hebben. Zodra zij een update hebben hoor je dit direct. Vriendelijke groet, hollandsnieuwe

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Hollandsnieuwe

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Hollandsnieuwe posted

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Dit bedrijf deugt niet. Het antwoord hiernaast sloeg echt kant noch wal. (de tekst: "gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht" zegt natuurlijk al genoeg; als je maar lang genoeg wacht gaat het misschien wel vanzelf over..) En de oplossing via dat andere kanaal was nog erger. Ik heb na een paar maanden wachten op antwoord en vele minuten met totale achtelijke mensen aan de telefoon te hebben gepraat zelf geopperd dat misschien mijn sim kaart wel eens stuk kon zijn. Ik heb weliswaar een nieuwe kaart gekregen maar niet de gevraagde restitutie van het geld gekregen. Sterker nog, op die vraag heb ik nooit antwoord gekregen. En dan vroeg ik niet eens geld maar beltegoed.. Zodra mijn abonnement afloopt ben ik weg en ik raad iedereen Hollandsnieuwe sterk af. Het blijft namelijk kansloos. PS. Wat wordt er bedoeld met onze tweede lijn? Uitrangeren?!

Hollandsnieuwe

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

All complaints of